1 Informati.

Informatii utile

Inainte de a deschide un tichet, citeste raspunsurile intrebarilor puse frecvent aici (click).
De obicei se raspunde la tichete in maxim 24 de ore.
Incercati sa spuneti clar ce problema aveti in tichet si sa dati detalii despre problema avuta, eventual sa aduceti si dovezi/poza, pentru a ne putea da seama mai usor despre ce este vorba.
Daca ati gasit un bug mai deosebit ce nu trebuie dezvaluit tuturor pe forum, puteti deschide un ticket de tip "Problema generala".
Daca bugul gasit este unul minor, de care nu se poate abuza, te rugam sa postezi aici.
Sugestiile se fac pe forum, nu in tickete! Daca doresti sa faci o sugestie apasa aici.

Nu imi pot accesa contul din joc

Daca nu mai stii ce parola ai, incearca sa folosesti optiunea de recuperare parola (click).
Daca nu ai un email setat pe cont, nu iti poti recupera parola si contul.
Daca ai un email setat pe cont pe care nu-l poti accesa, nu iti poti recupera contul.
Daca are altcineva acces la contul tau, este DOAR din vina ta, iar adminii nu te vor ajuta sa-l recuperezi.
Mai multe informatii despre asta poti gasi aici (click).
Nu se pot deschide tichete pentru conturi pierdute/sparte deoarece adminii nu se ocupa de recuperarea conturilor pierdute de playeri.

2.Tipul Ticketului

A:Probleme generale (Legate de joc)

B:Probleme legate de securitatea conturilor

C:Probleme legate de forum

D:Rapoarte Buguri

E:Inselatorii (Bunuri furate /recuperate/altceva

3.Informati

Informatii despre problema

|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|
|                                                                                                   |
|                                                                                                   |
|                                                                                                   |
|_______________________________________________________|

4.Tipul ticketului

A:Scazuta
B:Mare
C:Medie
D:Foarte Mare